Budapestet megmentjük,

2008.05.22. 15:22 blogart

az országot átjárhatóvá tesszük!
Kedves Max, Miniszterelnököm és Minisztertársaim!

Tárcám a mai napon létrehozza az Országos Közlekedéskoordinációs Vállalatot (OKKV).

A cég állami tulajdonban kezdi meg működését, de később privatizáljuk.

Természetesen bármely korrupciós és egyéb leosztást kizárva.

A cég alaptőkéjéről eszközparkjáról és egyéb lényegi vonatkozásairól mint pl. működés  a http://blogart.blog.hu-n olvashattok hamarosan.
Célunk a belvárosi és belföldi célforgalmi közlekedés emberszabásúvá tétele környezetkímélő profitot eredményező megoldásokkal. Remélem felkeltettem az érdeklődlést. Hamarosan az említett blogoldalon bővebbet.

5 komment

Címkék: budapest közlekedés blogart árnyékkormány

A bejegyzés trackback címe:

https://republicator.blog.hu/api/trackback/id/tr49482479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Stein (törölt) · http://republicator.blog.hu/ 2008.05.22. 19:04:22

Elnézést kérek, a grafikát én követtem el.
A BKV-val mi lesz? Mélyszántás, sós kútba teszük, onnan is kivesszük?

Szerintem adjuk el. És ésszel osztogassuk a kedvezményeket. Nem muszáj 70 év felett a villamoson lógni napszám.

morpho 2008.05.22. 20:42:16

A városi bringások feltétlen jussanak előnyökhöz!

bs395 · http://killtheradical.blog.hu 2008.05.22. 21:51:02

és az ingázók, normális feltételeket az ingázóknak!

Corry 2008.05.23. 08:31:50

A várost meg kéne szabadítani attól az átmenő forgalomtól, ami nem feltátlenül rajta kéne keresztülmenjen. Én emlékszem, hogy mennyit változtatott a Petőfi híd forgalmán a Lágymányosi híd és az M0. Miért van az kérem szépen, hogy az ország Duna hídjainak döntő többsége az amúgy is zsúfolt fővárosban van? Miért nem lehet 2-3 darab 2*3 sávos hidat építeni vidékre is? Mondjuk most javulóban van a helyzet, csak az építkezés lehetne olcsóbb.

A tömegközlekedést pedig meg kéne szabadítani a vízfejtől. Látható, hogy a BKV vezérigazgatóság enm tud operatívan tárgyalni a sztrájkolókkal, tehát ebben a formában vagy ők a feleslegesek, vagy a városvezetésben a közlekedési részleg. Aki ezeket a döntéseket hozza nevezzük el vezérigazgatónak, a többit meg zavarjuk el. A korszerűsítés sem ártana: van egy ismerősöm, aki olyan területen dolgozik, hogy bezsállítanak autó márkaszervízeknek, és hasonló profilú cégeknek, továbbá a BKV-nak is. Megdöbbenve meséli, hogy a kedvencz közlekedési vállalatunknál még mindig a 70-es évek módszereit használják, itt nem a technikai színvonalra gondolt, hanem a szervezésre.

Az is gond a fővárossal, hogy a GDP aránytalanul nagy része képződik itt. Ez a koncentrált gazdasági tevékenység is közlekedéssel jár, illetve járna ha tudnánk közlekedni a dugóktól.

Rorgosh 2008.05.24. 15:53:54

Már az is hatalmas segítség lenne, ha megépülne egy az M7-est az M5-össel összekötő autópálya vagy 50km-re délre Budapesttől...